Niin siis, nyt on alkanut kauhea rahankeruu Saksan-matkaa varten.. ^^ Ajattelin pyytää isiltä ja äitiltä joululahjat rahana matkakassaan.. :D Mahtaiskohan ne suostua? Ja kavereille pitäis kans ostaa jotain joululahjoja. Mies nyt on tyytyväinen jos teen sille ruokaa ja pirtelöä mut mites ne loput? :s

Laskeskelin tässä äsken että mun tarttis saada ens kuussa ennakkoa se 200e, nytkin on tosi tiukalla rahat. Ei olis jos matkaa ei olis mut kyllä me nyt sinne helvetti lähdetään ku niitä rahoja ei edes takaisin saa mitä sinne on laitettu. Vaikka tokihan minä tykkään turhan takia maksaa itseni kipeäksi (joku 300e??), että sen puolesta. No EN!

Nytkin pitäis olla laittamassa naamaa kuntoon et lähen Miehen kanssa ostaa kaverille synttärilahjaa perjantaiksi, sinne ollaan menossa bilettää. Vaikka ei mulla kyllä mitään rahaa ole, mut tuli jo luvattua niin en mä enää kehtaa perua.. -.-

No jepajee, mä menen nyt sit laittaa itteeni ettei Mies joudu taas odottaa sitä huonompaa puoliskoa liian kauaa.