No vittu. Otin ja kerroin Miehelle tilanteesta, nyt on kaikki vaakalaudalla. No, oma oli moka mut en mä halua menettää elämäni parasta asiaa yhden (todella ison.. -.-) mokan takia. Mä rakastan mun omaa Miestäni vaikka olenkin aina sanonut että Jos pettää ei rakasta, koska kun rakastaa ei petä.

En tarkoituksella satuttanut häntä.. Se oli typerä virhe, tiedän, ja nyt se on hyvin lähellä maksaa mun rakkaimman ihmiseni (ei pahalla ystäväiseni).


Pelottaa että mitä tästä eteenpäin. Apuva.. eikä luottamusta yhtään kasvata se että hän on gines tässä seuraavat 2 viikonloppua, joista toinen mulla itselläni on vapaa..

Sovimme etten mene baariin sinä aikana ku hän on tuolla intissä. Aina kun tappelemme, olemme juoneet ja yleensä olemme olleet jopa baarissa. Eli siis känniriitoja (aikuismaista tosiaankin..). Ja tämäkin virhe tapahtui alkoholin vaikutuksen alaisena, olkoonkin ettei se käy tekosyyksi, niin kyllä se asiaan vaikuttaa ja hyvinkin paljon kun toinen on monen promillen humalassa..


Huomenna aamuvuoroon, jippijaijeehurrei.. -.- Nyt pitäis sit vissiin mennä nukkumaan.

Kauniita unia, ja myös sulle Mieheni sinne inttiin.. toivottavasti saat tänä yönä nukuttua kulta.