Sieltä se kurkkii viinapaukkuja kädet täynnä.. siis että voi ihminen olla ääliö. Ihan ku ei riittäis et Mies illalla sanoo tietävänsä et eroaminen olis järkevintä meidän tapauksessa niin sitten mä olen ihan ääliö baarista lähtiessä enkä ole miestä sen jälkeen nähnyt. Toivottavasti tämä ei nyt ollut tässä, pelottaa ihan mielettömästi ja mietin et mitäs vittua olen taas mennyt tekemään ja mietin että missä se jätkä on.. ja ja.

Miten voin olla niin tyhmä? Kysyin häneltä et olenko mä sitten joku vitun huora joka ei häntä ansaitse niin sieltä tuli että "siis joo, tavallaan. Tai ei. Elä ole tollanen." Siis mitä vittua? Ja nyt hän on kuitenkin kotimatkan varrella asuvan ex-tyttöystävänsä luona ja ja.. mielessä pyörii vaikka mitä.

Mut siltä alkaa tuntua että tämä kortti on jo katsottu. Että hän kyllä jättää mut heti kun vaan kotiin uskaltautuu.

Tunnetusti olen todella tyhmä, onneks elän vain kerran.