No moro vaan, muistaako kukaan minua enää? :s Juu, myönnän että olen aika kauan sitten viimeksi kirjoitellut..

Huomenna pistetään nykyisestä kämpästä irtisanoutuminen eteenpäin, samalla haku uuteen asuntoon (ihanaan asuntoon <3) myös. Aivan varmasti saadaan se! :)
Olen nyt ihan innoissani täällä, suunnittelen sisustuksia yms. Paljon tulee säästöä uudessa asunnossa nykyiseen verrattuna. Muutto joskus vuodenvaihteessa.

Matkalle ole onnistunut tällä välin keräämään huimat 150,61 euroa, jippii. Huomenna kyllä lisäilen sinne ainakin 200e ja tingin vaikka talvitakista jos täytyy, ja ennakkoa täytyy pyytää töistä myös. Toivottavasti tulis edes 600e.. varmaan tulee vaan 500 plus opintotuki, eli takki saattaa jäädä ostamatta jos en saa 250e ennakkoa, en kyllä kehtaa pyytää niin paljoa, ottaen huomioon että mun pitäis koko joulu olla vapaalla, pomo varmaan tykkää hyvää..

Mies on ollut jotenki omituinen. Se nyt on aina töissä ollu et siitä ei hirveästi voi päätellä mitään, mut sen kuukauden takaisen episodin jälkeen on moni asia muuttunut.. päällisin puolin kaikki näyttäis olevan hyvin enkä usko et se haluais muuttaa mun kanssa uuteen asuntoon jos se ei oikeasti haluaisi olla mun kanssa. Jotenkin vaan tuntuu siltä et sen tekee pahaa olla liian kauan mun lähellä.. ?

Se saamarin horo on kyl kans yks.. no, horo. Tavallaan on pakko olla sille ainakin kohtelias ku se on kuitenkin Miehen hyvä kaveri vieläkin, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Mut mä en todella aio olla sille yhtään kohteliaampi ku mitä kukaan saattais vaatia! >:( Ja Mies ei nyt millään tunnu ymmärtävän että tällä hetkellä jopa Facebookissa sille jutteleminen on liikaa mun mielestä.. onko se nyt niin vaikeaa, ihan oikeasti?

Jos nyt yhtään miettii, että kuinka pahalta hänestä tuntui ku mä petin, eikä hän halunnu kuulla sanaakaan et olisin mitään yhteyttä pitäny sihen toiseen, niin miten vitun vaikeaa voi olla ymmärtää mun kanta TÄHÄN asiaan?

Nyt, adios, mä menen nukkumaan et herään aamulla kouluun. Mulla on matikkaa heti aamusta, mun lempiaine! Aion vakaasti saada siitä 5.

PS. hehkutan nyt täälläkin, sain 3+ kemiankokeesta! En uskonut edes läpi pääseväni.. :D