1. Olen herkkä.
  2. Olen hyvä kuuntelemaan.
  3. Osaan olla hellä ja rakastava.
  4. Osaan kyllä olla paskamainenkin.
  5. Mulla on kivat silmät.
  6. Hyvä pylly.
  7. Kivat tissit.
  8. Uus hieno tucca :)
  9. Olen hyvä matikassa ja kielissä.
  10. Tykkään työstäni.
  11. Minulla on paljon ystäviä, en siis ihan paska ihminenkään taida olla.
  12. Osaan pitää salaisuudet.
  13. Olen hyvä ystävä.
  14. Syön huonosti ja epäsäännöllisesti, roskaruokaa.
  15. Tupakoin ja juon alkoholia (luultavasti liikaa).
  16. Osaan luottaa ihmisiin, yleensä oikeisiinkin vielä.
  17. Minulle on tärkeää tietää missä mennään, mitä ihmisille kuuluu, olla väleissä.
  18. En pidä äidistäni.
  19. Isäni ja hänen perheensä on minulle tärkeä.
  20. Tykkään harrastaa monenlaisia asioita.
  21. Olen tosin niin saamaton ollut etten nytkään ole vuoteen harrastanut yhtikäs mitään.
  22. Pitäisi saada aikaiseksi aloittaa jokin liikuntaharrastus, mutta tuntuu liian vaivalloiselta.. -.-
  23. Olen rakastettava.
  24. Ja oikeasti hyvä ihminen!
  25. Ilman ystäviä ja läheisiä ei minulla olisi mitään syytä olla täällä.
  26. Osaan olla kiitollinen ystävistäni.
  27. Kun teen töitä, niin teen töitä.
  28. Osaan olla kiitollinen pienistäkin asioista, vaikka yleensä manailenkin kaikkea mikä liikkuu tai on liikkumatta.
  29. Olen eläinrakas.
  30. Ja päättäväinen.
  31. Reipaskin vielä.
  32. Olen rakkauden arvoinen!
  33. Minulla on heikko itsetunto.
  34. Olen todella herkkä särkymään..
  35. .. mutta siitäkin huolimatta pidän itsestäni tällaisena! <3

Päätin tehdä itselleni muistutukseksi tällaisen, huonojen päivien varalle. Täytyisi kohottaa omaa itsetuntoa ja -luottamusta, mutta on se niin hankalaa. Pienestä asti olen tottunut olemaan se heikoin lenkki, joten nyt on jo aika oppia jotain uutta.. !

Kotimatkalla mietin että ensimmäinen poikaystävä tuntui paljon paremmalta kuin minä, ihmettelin miten joku poika voi tykätä minunlaisestani ihmisestä.. tuntui se niin omituiselta. Nyt tänään oivalsin että kuudennesta luokasta asti olen saanut kuulla olevani huono, ilkeä, pahanhajuinen (enkä edes ole!)... yms. Nyt on aika tehdä parannus ja katsoa peiliin uusin silmin.

Terveisin, Uusi Minä!